Terugblik op de Algemene Ledenvergadering 2022

← Terug naar overzicht

Dinsdagavond 8 november 2022 zat de vergaderzaal in de Boerhoorn weer vol met leden en het bestuur. Nu is die zaal niet zo groot dus snel gevuld, maar met de 16 aanwezige personen hebben we een goede vergadering gehad.

Deze keer stond in het teken van drie jubilarissen: Mari-an Dirksen, Henk van Hien en Edward Verschueren zijn 25 jaar lid en ontvingen daarvoor een borrelpakket om dat thuis te vieren. Ook Hans van Eijsden ontving deze verrassing omdat hij al 33 jaar lid is. Kees van de Wende is nu het langst lid, 38 jaar, hij ontvangt zijn cadeau na zijn vakantie. Allen gefeliciteerd!

Nu alle festiviteiten rondom ons 50-jarig jubileum zijn afgerond is de jubileum commissie weer ontbonden. De penningmeester was zeer tevreden omdat de kosten lager zijn uitgevallen dan begroot en gespaard. De vijf commissie leden (Tineke, Joke, Quido, Rudi en Hans) werden bedankt voor alle inzet en ontvingen ook een mooi pakket met lekkere hapje en drankjes.

De verslagen over het vorige seizoen zijn doorgenomen, de financiƫle zaken besproken en de plannen voor het lopende seizoen zijn toegelicht. Voor wie er niet was, volgend jaar krijg je weer een kans.